inget mer kräk :) ..

Vaknade vid tio, vi har sovit hela natten inget mer kräk. Åt frukost och hoppa in i duschen där nicole nog stog i en timme :) haha . Har klätt på oss och så och nu har lilla loppan somnat igen . Emma e på väg hit, när nicole har vaknat tänkte vi dra och käka sen in mot stan, ska möta någon där halv fem som ska köpa nicoles spjälsäng, hoppas att någon hör av sig om dubbel sängen idag också så jag blir av med dom. Efter det tänkte jag dra in till pappas jobb och höra hur det går med bettan , sen ska jag hem och göra tacco för det e jag sjukt sugen på;), får se om emma eller hannah håller mig och loppan sällskap :)

Det blev ingen andra avenyn igår eftersom det e os:o , hade suttit och väntat på att få se de hela kvällen så e det inte ahh .. Men hannah ringde prata nog med henne i två timmar sen kom lelle förbi en snabb sväng vid 11 . Efter det tog jag med mig nicole som somnat på soffan för längesen in i sängen och försökte somna vilket vell gick efter en timmes tankar.

det har bara gått två dagar och jag saknar dig sjukt mkt redan baby. Hur ska jag klara mig utan dig så länge :/ ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0